Sol & bad...

Idag har vi hängt hos fam Norell hela dagen. Fick en jätte god pastasås som jag kommer att laga här hemma många gånger, den var mumma! Ludvig & grodan badade tills de blev blåa, men tror de ville kliva upp - Neeeej!!! Mina måndagstankar: Just nu är fyra av mina vänner gravida, jätte roligt! Två är väldigt mycket gravida och två är hemligt gravida, inget konstigt alls. Men det som är konstigt i denna kråksång är att vissa"utvalda" fått veta denna glada nyhet medans andra lever i ovisshet... Det hade inte heller varit konstigt om det inte var för att vi alla umgås i samma kompisgäng, lite skumt kan jag nog tycka. Men det är ju upp till varje gravid kvinna att bestämma när & till vilka som ska få veta. Jag valde att inte berätta till någon innan jag var i vecka 14 men det var för att det var sjukt jobbigt innan vi kunde slappna av. Så är inte detta fall, men jag hoppas den glada nyheten snart kommer tills allas kännedom, för det är ju underbar nyhet :))) Nu ska jag kämpa för att få min älskade grodan att somna om. Hon somnade helt utslagen kl 19.00 men vaknade igen kl 20.00 helt hysterisk. Så just nu sitter hon i mitt knä och vill INTE sova. Hon vill bara ner på golvet och leka, vad tusan går du på grodan??? Kram kram

Kommentarer

♥ Siv ♥ sa…
Jeg tror jeg vet en hemmlig gravid ;)
Ja, det er rare greier det der med og fortelle eller ikke! Men som du sier alle får bestemme selv og visst er det roligt!!
Klem klem
Anonymous sa…
Hoppas att du fick sova lite i natt iaf..måste ha varit något speciellt igår för B kunde inte heller sova.

Misstänker en viss som är hemligt gravid..inte jag dock..färdigt med den delen och skönt är det.

Puss och kram M
Therese sa…
Har ju också en misstanke iaf, men visst vore det roligare att få veta än att gå runt och spekulera.
Men men, det är ju upp till var och en att berätta som sagt var.
Ha en underbar dag vännen.
Kram
ulrica sa…
Lilla Grodan, vad har hon för energi tro.. skoj med så många bebisar på väg :).

Kram Ulrica
Har fått lite av sin mammas gener kanske??