Getingstick...

Tänk att man nästan ska dö för att karln ska få dåndimpen... Stod och diskade sent igårkväll då jag klev på en geting. Då jag hade tjockis sockor på mig hann jag känna att det var nåt på golvet och lättade på foten. Det var en jäkla tur för mig och min familj kan jag lova! Getingen stack mig fast nådde inte genom strumpan helt utan bara rispade mig under foten, alltå ingen tur till akuten!!! Är nämligen sjukt allergisk mot getingar så mannen ( inte jag heller för den delen) har inte sovit så bra i natt då han stup i kvarten har väckt mig för att kolla om jag andades... Tänk att det sak till nåt sånt här för att han ska bli galet orolig och kärleksfull, knäppskalle! Men måste erkänna att jag fick puls på 200 och fick svettningar då jag kände getingen under foten... Puh! Kram kram

Kommentarer

Anonymous sa…
Han kanske fick sig en tankeställare. Tack för fikat idag och en välbehövd pratstund.
Hoppas grodan somnade en liten stund efter jag åkt.

Kram och gull