Girls night out...

Efter en underbar dag på sjön så vart det tjejkväll på Lg3 :) Det babblades om allt och ingenting, tror inte det var tyst en sekund på de 6 timmar vi var hemma hos mig. En kul sak var att Helena med sina goa tjejer Cissi & Elin kom på besök. Senare på kvällen dök oxå Knutssons vän Vevve upp, så det slutade med att 8 partyglada girls enades om att det fick bli hamnfestivalen som slutstation på kvällen...
Knutsson visar upp sina sykunskaper! Nu när magen börjar synas behövdes det
sys lite i byxorna ;)
Blev en hel del skratt åt glada Elin upptåg, go tjej!
Järngänget - me, Knutsson, Madde & Fia...
Vi har lite svårt att vara seriösa när
en kamera dyker upp på nattkröken.
Tusen kramar till mina älskade vänner.
Vad vore livet utan dessa girls???
Lyckades få tag på bubbel i ett av alla öltält.
Bus Fia lyckades tom tigga till sig en cigg ;) Det
var inte igår jag såg Fia busa så här. Löv it!
Vevve underhöll oss rejält när vi mofflade langos
och thaimat för fulla muggar. Skön tjej!
Helena tog thaimat isf en flottig langos som vi andra,
ett mycket klokt val. Kände mig fortfarande äckelmätt
i morse efter langosen...
Summa kardemumma så var det en jätte kul kväll, men
måste erkänna att jag alltid har roligast på förfesten!
Tusen kramar till alla 7 tjejer som gav mig sjukt många
goa skratt. Killar är inte ens i närheten av oss tjejer
när det gäller dirtytalk... Fniss, fniss, fniss...

Kommentarer

Anonymous sa…
Herlig med jentekveld!! Synd jeg ikke kunne være med, det får bli neste gang! KLEM KEM
ulrica sa…
Åh, det ser ut som att ni haft en SKITROLIG tjejkväll :).

kram Ulrica