Festival x 2

I lilla Enköping började idag två festivaler, lite si så där med tanke på hur många som anluter på 1 festival i vanliga fall. Enköpingsborna är inte direkt kända för att bjuda till, så jag undrar hur detta ska gå... Jag och familjen Wilestam besökte båda festivalerna och det vi konstaterade var att inget av områderna är bra. Men vi hade jätte trevligt iaf!
Thea sitter spänd och väntar på att få sitt lilla
ansikte målat...
Tror ni hon blev nöjd med sin Hallo Kitty målning?
Stolt som en tupp kan jag lova!
Grodan var hur nöjd som helst över att få vara
en av alla besökare på Hamnfestivalen...
På vägen hem passerade vi Amas som satt och åt
på franska. Blev sittandes med dem en stund och
fick ett stooort glas rosé, mumma!
På vägen hem så gick jag genom vattenparken för
att reka inför bröllopsfotograferingen i september.
Jag har nämligen hittat min fotoplats, love it!!!
Världens sötaste babyankor simmade förbi när
jag stog där på bron och filurade. Hur söta som helst!
Fick en skön kvällprommis med denna vackra
himmel över mitt huvud. Nu väntar sängen,
grodan lär vakna när som helst då hon deckade
utan kvällsmat på vägen hem. Kram på er!

Kommentarer