Glädje & sorg...

Har inte riktigt släppt det som hände igår här i vår lilla by. Det var det sista jag tänkte på innan jag somnade och det första jag tänkte på i morse. Har kramat och myst extra mycket med grodan i kväll! Tänk vad livet kan ändras fort! Något som inte gick fort var vännen Teles förlossning men tillslut tittde lilla Wiggo ut. Han är lika söt som sin syster Thea. Nu längtar jag efter att få snuffsa på den lilla krabaten och krama mamma Teles som kämpade tappert!!! Ett stort grattis vännen till ert lilla underverk :) Är så galet trött efter få timmars sömn att det får bli sängen så fort jag tagit ett varmt bad. Ska bara fixa lite här hemma först... Vem är det som stökar till så förskräckligt här hemma??? Skyller på mannen som inte är hemma och kan försvara sig ;) Natti natt mina kära!

Kommentarer