Sköna söndag...

Det blev en jätte fin eftermiddag med korvgrillning
ute i Bredsand med fam Karlsson. Tänk vad gott
allt smakar utomhus. Äter inte korv i vanliga fall men
grillad korv ute i det fria smakar mumma!
Efter en skön utedag så kastade jag mig iväg till friskis
och körde ett grymt medelpass medans mannen lagade
kvällsmaten. Så nu ligger jag i soffan nybadad, mätt och
glad. Har fnissat åt sköna serien Solsidan, dock inte lika
bra idag som det brukar vara. Nu säger jag natti natt!
Ps: Tänk vilka vänner jag har som tar hand om mig när
jag är gräsänka. Tackar och bugar för kommande helgens invit!

Kommentarer

Linda sa…
Ni verkar haft en toppendag igår. Det var ju såå himla underbart väder. Ska bli mysigt i helgen :-)....vi måste ju ta hand om er. Inte kul när mannen är borta så länge. Säg till om du behöver hjälp med Meja något nu när du är ensam...Kram
Therese sa…
Ser underbart ut :)
Hör av dig om du vill prata/fika/ses/ha hjälp
Kram