Två gånger fam. P...

I lördags kom fam Petterssons på middag och grodan och Tilde lekte så det stod härliga till. Grodan skrattade så hon kiknade och har letat efter Tilde hela dagen. Hon har kikat in i sitt lektält och frågat "Tilde?" två gånger under dagen. Sötis! Vi grillade för första gången i år, det blev jätte gott. Längtar till sommaren ännu mera nu! På eftermiddagen idag så tog fru P ut mig på min 3:e skidtur i mitt liv. Jag tycker att det är hur kul som helst så nu blir det till att köpa utrustning. Känns ju som om snön blir kvar ett tag till så jag kommer hinna åka lite till innan våren är här. Annars så har vi bara myst här hemma och bara softat runt i myskläder. Skönt med sånna dagar utan en massa måsten och fix! I morgon är det jobb sen är det semester hela veckan, jätte skönt! Ha en fin vecka och hoppas vädret mildrar på sig så vi kan vara ute massor nu när det är sportlovsvecka :) Natti natt

Kommentarer