Konstigt slut..

Den så efterlängatade lördagskvällen med mello, vin, godis och övernattning fick ett annorlunda slut vid 23.20. Efter ha gråtit konstant i 3 timmar då så beslutade jag mig för att rulla hem med grodan igen. Så inget mello mys och vin för min del :( Men hann få en jätte god och trevlig middag, tusen tack! Natten har varit hemsk, vi sov mellan 04.30 och 8.30! Så jag ringde 1177 och fick en läkartid kl 12 idag, men det var inge fel på grodan heller. Så vad tusan är detta då? Trodde det var öroninflammation eller halsfluss, men nix pix såg lite rött ut men ingen fara. Så bara att invänta ännu en hemsk natt... Har varit på apoteket och bunkrat upp med panodil och alvedonsuppar så natten kanke blir lite drägligare. Nu sover hon så sött ute i vagnen och jag hamnade här på min spyblogg. Det är det min blogg har blivit, en klagomur för en trött och grining morsa som mig! Hoppas ni andra har en piggare söndag :) Pössss

Kommentarer

Linda sa…
Ja varför vill aldrig barnen sova när vi ska ses ?? Skumt... !! Tack för igår..jätte mysigt att ses trots att barnen bökade runt. Hoppas att du får sova bättre inatt. Puss o Kram