Hej mitt vinterland....

Samma visa varje gång! Mannen hinner bara sätta sig i bilen till Arlanda så börjar det vräka ner snö... Bara för mig att vackert skotta till fogarna skriker och jag gråter. Att bo i hus är jätte nice för det mesta men dagar som denna längtar jag tillbaks till min gamla lägenhet. Där behövde man minsann inte ens röra vid en skyffel... Annars så är livet bra, lite rörigt men bra. Mycket planerandes blir det med en man som far in ochut ur landet som en jojjo och jag med mitt jobb. Men vi lyckas alltid få ihop det på något märkligt sätt även denna gång utan farmors hjälp. Fråga mig inte hur vi gör för det vet knappt jag. Nu ska jag hänga tvätt och packa dagisväskan. Ha det bäst mina kära, kram kram!

Kommentarer

Maria.I sa…
Det är alltså Magnus fel att vi får mer snö. Du får se till att hålla honom hemma helt enkelt så att vi kan få lite vår snart;-) och angående skottningen så har du rätt i att man får väl se det från den positiva sidan. Gratis motion! :-) Kram