Energi...

Wow, detta var första natten som M sov hela natten. Somnade 21.30 och vaknade 02.30 för att äta men somnade sen om 06.00. Då fick hon bara nappen och till min förvåning så somnade hon om till 07.00!!! Ingen nattvandring, helt otroligt skönt. Jag har haft super mycket energi idag och det var länge sen kan jag lova. För när var jag på Maxi och storhandlade kl 8.30 sist? När jag tänker efter så har det aldrig hänt förr... Efter jag handlat hjälpte jag Madde med att nåla upp en klänning. Tog en fika med M och Fia som oxå tittade in, jätte trevligt! Och idag är det tisdag och det innebär ett besök på Pluto. Fick idag lära oss allt om mat och sömnrutiner. Gillar vår kurs skarpt! Efter mammautb bar det av mot Stens för att idag bestämma vilken färg vårat hus ska målas i... Hjälp! Har redan blandat ihop 7st färger men ingen av dem är bra. Blandade därför ihop ytterligare 3 burkar idag, allt för att göra det svårare för mig. Men nu så är färgen blandad och ingen återvändo finns för i morgon börjar det målas... Jag är skit nervös... Hur f.. kunde M låta mig blanda och betämma färg, jag är ju för tusan färgblind... Undra vad han tänkte med??? Tack o go natt!

Kommentarer

Det kommer att bli fint vilken färg ni än väljer, men hur ska ni nu förklara för folk vilket hus ni bor i när det inte längre kommer att vara "det pippigula" ;)
Puss puss
Elin sa…
Åh vad spännande, ska bli jättekul att se resultatet. Vi borde oxå bestämma oss för vilken färg det ska bli, men jag drar på det in i det längsta. All den här grå-blå-bruna blandningen på fasaden blir ju inte snyggare ju längre åren går, liksom.. ; )