Fredagsmys...

Idag har Mejis och jag busat på golvet, så här mormor
kommer en skrattbild :) Bara att börja längta tills
i november! Förutom att busat så har jag och grannen
Bäck tagit en morgonprommis. Jätte skönt, när vi väl
kom in igen. Blåste inte skönt ute kan jag lova...
Sen har jag på börjat min stora höststädning. Hann bara
undervåningen idag och köksfönsterna. Tar resten i
morgon. Nu väntar super smarrig mat som M lagat,
och vem vet, det kanske t o m kan bli ett glas rött till...
Hej svejs! Kram kram

Kommentarer

Monise sa…
Tack för den, hon finns redan som skrivbordsbild.
Längtar så jag blir tokig....
Lägg ut mera bilder för jag blir aldrig nöjd...
Kram mamma
Pluttan hon kommer att bli ett riktigt busmonster :)...så jäkla söt!!!!
Längtar efter er vännen!! Hinner vi ses i morgon söndag???
Pözz och kramiz
Lina sa…
Vilken goding!!!