Huvudvärk...

Jag trodde man skulle bli förståndigare med åren, men icke då! Att man aldrig lär sig att sluta pimla rödvin i tid... Vi tittade på klockan 21.30 och konstaterade då att tiden gått sakta för att i nästa ögonblick titta på klockan med suddig blick och se att kl nu var 03.30!!!! Vart f.. tog tiden vägen??? Trodde alla 3 att klockan gick fel, men efter att ha kollat på allas mobiler kunde vi enas om att klockan faktist var 03.30... Teles och kastade oss på våra hojar och vinglade oss hem längs JP Johansson. Det har aldrig varit så långt hem som i natt kan jag lova, var helt slut när jag kom hem. Man är ju inte i någon super form efter att ha klämt ut en bebbe kan jag lova ;) Så idag mår jag skit rent ut sagt, men gud så kul vi hade. Länge sen jag skrattade så mycket. Undra bara vad min mamma tycker om sin älskade dotter idag... Ringde och sjöng för henne 02.10 i natt.... Moget gjort Åsa-NOT! Så sorry mamma, hoppas du tycker lite om mig idag.. Puss

Kommentarer

Hahaha, du kanske mår som du förtjänar ;) Vi som har mognat åkte hem från 35 årsfesten klockan 21 :)
då var jag dyngtrött och hade två överspeedade barn som for runt som två duracellkaniner, så det var läge då och åka tycke vi.

Kram och puss
Monise sa…
Ja Åsa vad ska man säga om det här. Tycker fortfarande om dig och vet att du får igen med ränta när Meja växer upp (mormor ska lära upp henne) och börjar vara ute på nätterna.

Hahaha jag e bäst.

Kram från en trött mamma