Färglös...

Mannen och jag hade lunchdate idag för att åka ner till byns trävaruhus och välja ut en fin kulör till vårat nu as fula pippi-gula hus. Kliver in och stegar bort till färrgavd, tittar oss omkring men ser ingen säljare i hela butiken. Vi står säkert där i 5-6minuter och väntar innan M går till kassan och frågar om vi kan få nån hjälp. Vet ni vad vi får till svar? -Ni får vänta 20minuter till personalen är tillbaks från lunch! Vi tittar på klockan och den visar 13.30! Hur tänkte de när de gick på lunch vill jag veta. Trodde kassatjejen verkligen att vi skulle stå kvar i 20min och vänta? Skulle inte tro det! I morgon åker jag till ett färgcenter och köper färg, för de har iaf personal i butiken kan jag lova! Tack o hej, leverpastej!

Kommentarer

♥ Siv ♥ sa…
Oj da, håper det ikke var på Stens!
Tack o hej, stens er grei ;-)
Monise sa…
Har dom slgit i huvudet eller tror dom att man kan behandla kunderna hur som helst.
Kram mamma