Suck o pust...

Mannen har tagit hem sin jobbdator över natten så jag kunde få skriva av mig lite... Snällt! Ja ha, vad ska jag skriva om då? Varför är det så svårt att tvångskriva??? Åhhh vad jag saknar min dator. Hämtade hem den i tisdags med ett trist besked - Kan inte göra nåt åt den... Tror ni jag fick panik då eller??? Så nu återstår bara att lämna in skiten till en dyr firma i stan i hopp om att de kan rädda mina bilder! Annars så har veckan varit bra. Var till Teles o Adam och grattade deras sötnos Thea som fyllde 2år den 29aug. Tusan va det går fort, hinner liksom inte med i svängarna längre... Onsdagen bjöd på ett klassiskt plastparty av känt märke ute hos Fia. Ja, jag shoppade så klart. För vem kan leva utan dessa otroligt bra burkar? Inte jag iaf! Madde o jag stannade en stund efter de andra gästerna åkt och bara snackade lite skit. Var super trevligt. Vi ses allt för sällan och det känns ibland när vi ses, så jag är så glad att det blir oftare och oftare! Vissa vänner behöver man ha kvar i sitt liv och dessa 2 är verkligen unika - Tack girls! Denna dag har varit seg. Är super trött efter att ha varit vaken mellan 02.15 och 06.00 med en ledsen och kinkig dotter. Inget hjälpte och framåt småtimmarna var jag inte så pigg och trevlig längre. Tröttheten är ingen trevlig vän, man tänker ju hemska saker utan att man vill. Förstår nu att folk med svaga sinnen kan klicka och göra helt galna saker mot sina barn. Som sagt, tröttheten är min största fiende just nu, men det gäller att bita ihop. Alla andra klarar ju av det så då ska jag väl oxå palla att vara uppe mellan 2 o 6 varje natt... Men ibland är det inte långt till tårar kan jag lova! Så tack mamma för att du var här förra veckan. Guld värt! Pussss!!!! Men trots tröttheten så kan jag ju inte ta det lugnt (jävla pucko man är) så när M sov 1 timme på fm packade jag bilen full med skit som skulle till Återbruket. Matade M sen bar det av mot hamnen och sen till ica för att panta en masssssa flaskor. Blev över 200 kr i pant, det ni! Köpte glass och tidningar och åkte sen hem och mös i soffan med M och Rocky Road glass :) Avslutade dagen med att bada med grodan. Det är så kul att se henne plaska med sina små söta fossingar, det värmer en trött mammas hjärta! Nej nu har jag nästan skrivit en uppsats vilket jag avskyr när jag gör... Men har så svårt att sluta när jag väl fått fart på fingrarna! Måste kasta mig i säng nu, grodan kommer nog att hålla mig vaken i natt igen (som varje kväll). Hoppas på att hennes dygnsrytm snart ska bli normal... Orkar liksom inte med dessa nattvandringar mycke länge till... Puss o go natt alla kära!

Kommentarer

Monise sa…
Håll ut gumman, det blir bättre jag lovar.
Men vet inte när bara ;)
Pussa grodan från mig (massor)