Olika liv...

Jag blir så bortskämd så jag vill nog inte åka hem på ett tag ;) Fått mammas hemlagade mat och njutit av årets glögg framför brasan. Mitt liv just nu är härligt! Skönt för en sliten småbarnsmorsa att få lite sällskap på dagarna och avlastning. För ni ska inte tro att jag behöver lufta ett finger vad gäller Mejis... Mamma min är där så fort M ger ifrån sig det minsta knystet, vilket grodan snart lärt sig och kommer utnjyttna till fullo ;) Medans jag är i lappriket så är min kära karl i Spanien på "konferens" med jobbet... Han var sååå bekymrad innan resan över att de denna resa hade ett tajt schema. Men det hade han inte behövt vara för när han ringde vid ca 20.30 sv tid var de riktigt söta och hade "bara" druckit 4fl skumpa och kaffe & avec... Ska tillägga att de 6 anställda varav en inte dricker och att detta var innan de kommit sig ut på restaurangen... Bra jobbat grabbar! Själv hoppar jag i säng nu och kommer att må hundra gånger bättre än min älskling :) Hi hi hi... Tack o go natt, i morgon väntar släktbesök i Boden & Piteå. Kram

Kommentarer

♥ Siv ♥ sa…
Kos deg masse du! Herlig med mammas hjelp! Nyyyyyyyyyt det! Klem