Städmani...

Varför är det så att jag bara MÅSTE städa fast jag är sååå j.... trött på kvällarna? Låg i badet vid halv nio och såg att det runnit tandkräm under handfatet, då kan jag bara inte låta bli att sanera HELA badrummet... Det är nåt fel på mig!!! Men fint blev det :)
Annars har jag haft en skön dag hos Madde och barnen. Vi fick jätte god lunch och jag bjöd bort Mejas doptårta som blev över. På kvällen så busade M och Meja tills hon tjöt av skratt, helt underbart att höra :) Hon har haft problem med magen enda sen förra veckan, men i kväll lossnade det kan man säga... M tog hjälp av termometern och ut kom en veckas poop,
inte trevligt. Men nu är hon en helt ny tjej! Kram

Kommentarer

Monise sa…
Städmanin har tyvärr ärvt från mig gumman. Men jag kan trösta dig med att det avtar med åren (som tur är.
Lina sa…
Underbara bilder på lilla fröken!

Bajslycka kan bara upplevas av en mamma & pappa ;) Jag var precis lika glad att lilla Henry äntligen bajsade som att vi fick huset i budgivningen.. HAHA... galet men sant! Kram på er //Lina