Stackars Teles...

Mina tankar idag finns hos min vän Teles som begraver sin papps idag... Fy fan va livet är orättvist ibland! Är så tacksam för att jag får ha mina nära o kära runt mig en stund till. Gäller bara att ge mina äldre lite mer tid, ska nog ta en prommis till mormor i morgon! Annas i mitt liv idag så hände det bara kul saker :) Nu på dagen kommer mina mammor o Mejas nya kompisar på fika, super mysigt! Sen i kväll är det jobb som gäller! Det är första julbordet, det är alltid det bästa och roligaste... I mitten av dec är min ganska så less på julmat kan jag lova och är inte så road av att servera julbord i två veckor till... Så ska ni ut o äta julbord, satsa på tidiga datum. Då är maten och sevicen som bäst! Kram på er alla jul-lovers!

Kommentarer

Elin sa…
Men då kanske vi gjort rätt som bokat julbord imorgon lördag på Haga? Hoppas vi ses, det ska bli sååååå gott !! Kram Elin