Slut som artist...

Vill backa bandet och gräva ner mig under en sten & komma fram i vår nån gång... Är så trött och less nu så jag håller på att bli knäpp!!! Ögonen svider och kroppen vägrar bli bra... För att inte tala om den här j.... mensen som ALDRIG tar slut! Ja Madde du hade rätt, de här minisarna funkar för tusan inte. 7 dagar utan blod på två månader, är det så det ska va?! Nej nu ska jag ta o rycka upp mig och göra nåt jag blir glad av - Städa! Ge mig skit för det, men jag tycker det är avkopplande! Sen blir det te men nybakt sockerkaka :) Kram

Kommentarer

Therese sa…
Vännen, du får städa hur mycket du vill :)
Själv bakar jag istället, fast det förstås, ska ju städa toaletten strax...
Du måste ta hand om dig och din kropp, men det vet jag att du gör.
Ring när som helst du vill ogga av dig.
puss
♥ Siv ♥ sa…
Jeg ble litt gal av minipiller! Eller galere ;-) haha, neida! Det blir nok bedre etterhvert. Ha det bra! KLEM
Monise sa…
Hördu lilla hjärtat mitt, du måste gå till doktorn och fixa ditt blodproblem. När man har små troll som inte sover som dom ska så behöver du alla krafter till det. Inte låta orken rinna bort så att säga....
Kram mamma
Det är ju det jag säger, sluta med dem på en gång..man blir ju galen av att blöda hela tiden..jag vet!!! Testa det jag har, det kanske funkar lika bra för dig..eftersom vi är så lika på det området.
Syns vi i morgon??

Puss och kram
Helena Wallin sa…
Kan berätta att spiral inte är någon dålig uppfinning!!! :)