Punka och huvudvärk...

Grodan sov lite mycket igår kan man säga så kl 02.45 var det morgon :( Så natten gav mig 2 timmars sömn och en regäl huvudvärk idag... Det är som om lill-grodan straffar sin Pinkgalna mamma genom att inte sova i kväll heller. Hon somnade 21.50, och då hade jag typ somnat sjuttioelva gånger själv. Ska aldrig lämna bort M igen om det ska vara på detta vis varje gång... B orde ha fattat redan i morse att detta skulle bli en dålig då jag körde punka på vagnen, långt åt h..... hemmifrån. Bara att balansera hem på 2 hjul i 45min, tror ni jag har ont i armarna? JA! Men ett antal hundralappar fattigare så har min älskade urban fått två nya bakhjul, ska ut o provköra i morgon med grannen. Kommer rulla som aldrig förr :) Natti natt, hjulet blev platt..

Kommentarer

Therese sa…
Du hade då väldans otur igår, och inget av dem gick att råda över.
Hoppas den här dagen bjuder på lite gladare tongångar.
puss o kram
♥ Siv ♥ sa…
Men Åsa, kan virkelig DU ha sånne dager ;-)

Håper dagen i dag har värt fantastisk!!!!!!!!!