Bilfan...

Tittade på termometern i morse, -28 tittade igen, nej jag såg inte fel... Jag klädde på mig utav bara tusan och klev ut. Hjälp va kallt! Skrapar vindrutan på bilen, hoppar in & vrider på nyckel... Inte ett j.... skit händer!!! F.. f.. f.. (läs massor av svordommar). Jag som klev ut bara för att åka och handla, valde fel dag! Tur man har vänner som oxå behöver handla en kall dag som denna :) Takk takk fam P :) Väl inne igen så tog jag tag i en av grodans födelseböcker. Hon ska få en "boken om mig" & ett fotoalbum av oss när hon blir stor. Hennes bok är allt som jag kunnat fylla i ifyllt. Fyllde den med text, foton, inbjudningar, tackkort, journalkopior och mycket annat smått och gott. Problemet är att jag vill göra så mycket mer, mycket mer... Ska ta tag i albumet i helgen :)Det är ju sååå himla kul att pyssla. Synd att jag inte tar mig tid oftare bara... Idag sprack grodans två tänder i underkäken fram. Efter 2 dygn med massor av gråt så har hon varit en ängel idag, puh. Man känner sig så totalt hjälplös när man liksom inte kan ta bort det onda.

Kommentarer

Hej vännen! Du kan inte skriva med rosa, jag ser inte vad det står ;)
Skönt att de har kommit fram iaf, tänk vad olika det är eftersom de inte kändes alls igår när vi var där och petade..och du, hon är inte gnällig din lillgroda..bara hennes mamma som är lite känslig ;)

PÖSS och KRAM
SofiaSK sa…
oj vad mycket du sätter in i hennes bok :-) min är inte alls så detaljerad, bara söt. Har spanat runt lite och bestämt mig för att köra egna pärmar med mer skojiga saker i till tjejerna.
Snygg signatur :-)

å M du får sätta i batterisladden så ser du det rosa me :-)

Kram Kram
Monise sa…
Stackars tufflan så ont hon måste ha haft. Hoppas ni har det bra trots kylan.
Snygg signatur, hur fixar man en sån månntro?
Kram kram mamma
♥ Siv ♥ sa…
I love Rooooosa!!!!