Meja 6 månader...

Hjälp vad tiden gått fort, har liksom inte fattat att det gått 6 månader sen jag hade skiiiit ont :)
Var på bvc på morgonen och grodan väger nu 8400g och är 70cm lång. Det går undan!
Min läkare ville samtidigt ta nya prover på mig så det blev en lååång dag hos doktorn. För inte ville mina ådror lämna ifrån sig nåt blod idag. Systern kämpa och jag fick panik o börja gråta (ja detta är sant), fick med mig bedövningssalva och ordern om att komma tillbaka om en timme - LUGN! Lätt för henne och säga! Jag åkte tillbaka och lämnade 5 rör med blod, duktigt va?! Jag är sjukt stolt över mig själv iaf och det är väl det som räknas ;)
Har lekt med kameran så nu har jag bara 363bilder kvar... Hi hi hi! Nu väntar sängen. Natti natt..

Kommentarer

Tessan sa…
Oj!! Nu har hon snart växt om Theo! ;) Han väger 8600 och är 70,5cm.. Hoppas vi ses på öppnis i veckan!