Börjar bli väldigt less nu...

... på att äta broccoli. Det är ju skit äckligt men bara för att det är nyttigt så äter jag det. Hur är länge ska jag orka plåga mig så här? Fattar mig inte på de som ständigt är på nån slags diet. Förstår de inte att så fort de börjar äta "normalt" igen så sticker vågen iväg igen, suck! Nej tacka vet jag motion och bra normal mat! Längtar tills nästa vecka då det är slut på detta trams! Dagen har varit annorlunda :) Har varit t & r Södertälje med Madde och våra små kottar. Hon ska köpa bil och hade sett ut en bra på nån firma där. Väl framme så tar vi oss en provsväng runt Södertälje - och kör vilse... Hi hi hi, blev en liten sväng till Rönninge och Tumba innan vi hittade tillbaks. Tjejer kan! Sen hemma plockade jag upp bilderna hos fotografen, hmmm lite si så där nöjd med dom. Tycker de var lite för mörka så det blir en sväng ner på byn i morgon klaga :( Men annars så var de fina. Nu väntar nattning och ett långt varmt bad. Söta drömmar!

Kommentarer

akta så att du inte blir en broccoli själv av allt ätande ;)
Tack för idag vännen, trots dålig kartläsning :)

KRAM
ulrica sa…
Men snälla du, ät inte broccoli om du inte tycker om det :).. det verkar dumt!!

Trist med bilder som är för mörka!! Hoppas du får dem ändrade utan knussel!

Kram och trevlig helg
Petra sa…
Otroligt fint nya kortet!!!
O alla dom korten du lagt upp, jätte impad!!!

o jag håller med, ät inte brockoli om du inte tycker om det...??
varför så mycket brockoli, är du på nån diet nu eller??

hur går det annars då? jag blev inspirerad av dig o har nu inte ätit godis alls i 3 v!!!
Puss puss vännen <3