Osociala, vi? Inte ett dugg!!!

Mannen sitter i soffans ena hörn och jag i den andra. JA vad är det med det då tänker ni? Jo vi har varsin dator i knän, han spelar poker och jag leker med mitt favvo program. Vi har nog inte sagt ett ord till varandra sen de började dansa på 4:an... Är det så här man ska har det när man framöver? Skulle inte tro det va?!! Nej nu är det jag som kastar mig om halsen på karln & hoppas på en positiv reaktion ;) Men först två bilder från kvällens lekstuga!
Grodans simfötter, mer likt russin-tossingar!
Madde med toning i håret, jag bara älskar
bilden. Får väl stryk men det är värt :)
Åh Madde, dina ögon är INTE red!
Puss puss alla kära,

Kommentarer

Skulle väl tro att det blir en positiv reaktion från M....
Men jag undra hur länge du blötlagt Grodan med dom fötterna.
Kram mamma
Åsa sa…
Hon badade säkert i 40 minuter, går inte att ta upp henne tidigare ;) för då skiker hon som en gris. Hon gillar verkligen att bada :) Kram
Vad snygg man är..haha och om ögonen inte är redigerade så är det helt otroligt, måste ha blivit ett konstigt ljus för så blå är de inte. Syns i morgon kram kram