Åhhh gud så kul...

Fick av min vän Fia en uppgift som innebär att jag ska skriva 7 saker om mig själv och sen skicka den vidare till 7 andra bloggare :)

7 saker om mig själv:

Nr 1 är att fotografera, inget nytt av ;)

Älskar att göra listor, sen om allt hinner göras är en annan sak...

Trodde aldrig att jag skulle tycka om att vara mammaledig, men d är ju helt ok!

Vill ha ording och reda runt mig så jag städar allt för ofta :)

Städar badrummet tok-noga 2-3 gånger i veckan! Är rädd för skitiga toaletter...

Vill aldrig lämna bort grodan i onödan, vilket jag trodde innan hon kom...

Mår som bäst efter ett träningspass (om det var tufft alá Eliz)

De som jag vill ska göra detta är: Tessan K, Syrran, Mamma, Anki, Brorsan, Siv, Mia Li :)

Kram kram

Kommentarer

Therese sa…
Tack vännen!
Tycker mycket om att läsa din blogg också
http://tknutsson.blogspot.com/2010/02/blog-awards.html
Utmaning är antagen.
Kram kram