Kul dag...

Dagen började med ett snabbt besök av Madde & Lill B (som blev mössmodell). Hon lämnade grodans klänning (Ja Mr J, den med korvar på ;) som jag betällde på Me&I partyt för nån vecka sen.Tyvär så var mössan slut, jätte trist!
Är hon inte söt så säg!!!
Bästa kompisarna! Vovven Max är tålig och bara
tar i mot alla hemskheter han utsätts för... Men de
kommer att bli ett oskiljaktigt radarpar när hon
blir äldre. Och klänningen vart perfekt, lite lite
stor men efter en tvätt så är den perfekt :) Efter lunch begav vi oss ut på en promenad &
passade på att gå förbi min kusin & Maria för
att titta på underverket. Åh herregud så söt
lille Theo är! Jag snuffsa och mös med den 4
dagars krabaten, men inget bebbesug!
Avslutade dagen me att köra dubbelpass på
friskis. Måste verkligen få bort alla kilon, trivs
inte alls med kroppen just nu! Barbamamman
det är jag! Nu ska det sovas, eller blunda 30min,
trösta, blunda 30min, trösta, blunda 30min... osv...
Sov gott alla söta på denna jord :)

Kommentarer

SofiaSK sa…
Så söta =)
Lotta som höll partyt hos Helena i Söndags hade mössor kvar, hör av dig om du vill ha!!
Kram
Min söta lilla pluttis. tror jag måste beställa en mössa därifrån :)
Kram kram
Lina sa…
Ljuvlig fotomodell & mössa! Vart kommer dom ifrån? Kram Lina
Anonymous sa…
Grodan är supersöt!! Förvånad bara att inte hunden försökte äta upp korvarna ;)