Underbart väder..

Ja, jag ljuger inte, jag älskar detta väder och alla denna snö. Alla bara klagar och skriver hur mycket de avskyr snön. Jag njuter, för detta kommer vi inte få uppleva igen! Men jag måste erkänna att våren är mycket välkommen, men är pga av ljuset och värmen. Gillar snö men inte kylan som varit/är... Gick ut vid åtta i morse och började skotta fram bilfan (som inte startade)... Så här såg vår framsidan ut kl 8.15.. Så här ser den ut efter att super duper duktiga Åsa skottat i 2 timmar. Kommer ha grym träningsvärk i morgon kan jag lova! Det som var mindre kul var att skotta förhand när mina grannar startade sina slungor & sa go morgon med stora leenden... Nu ska vi svida om för snart ska vi ner på byn och fika med Theresorna o barn. Jag o grodan får en underbar promenad i solen :) Ha det gott!

Kommentarer

Herman sa…
Å inte hälsa ru på... :(