Tröööööttt...

Tusan, att inte få sova på några nätter knäcker ju vem som helst! Grodan är inte så snäll mot sin mamma just nu utan sover på tok för dåligt. Men men, det går väl över lagom tills hon blir tonåring och man är vaken hela nätterna av andra orsaker... Puh! Inte glir jag gladare av att ha en j.... mensvärk som heter duga. Har proppat mig full med piller och inväntar att smärtan ska släppa så jag kan stå rakt. Hade hoppats på att dessa problem skulle bli en smula bättre efter graviditeten, men nix pix... Nej fy tusan va deppigt detta blev, men så ser det ut ibland. Nu ska jag vila en stund innan min terrorist (du vet vem du är) till vän ringer och är så där oförskämt pigg... Tjingeling på er!

Kommentarer

Anonymous sa…
Haha, det tog ju faktiskt en timme innan din terroristvän ringde :) Gissa vem som somnade i bilen innan vi kom hem?!?!!?

Kram kram