Magsjuka...

Vi var på kalas i måndags och alla barn blev magsjuka :( Inte så kul men men nu har det hänt... Magsjuka smittar ju som tusan och jag hoppas jag inte smittade ner lilla B o hennes mamma igår :( 48-timmars regeln är en bra regel!!! Så nu har grodan varit sjuk för första gången, hon tag det hur bra som helst. Det var mest hennes pappa som höll på att dö när han täcktes med kräkor. Inte riktigt hans grej, men eftersom jag var och träna så fick han börja operation sanering utan min hjälp. Jag fick ta över så fort jag klev innanför dörren och var uppe till 04.30 i morse. Behöver jag skriva att det tar på krafterna att ha sjuka barn? Idag har hon varit hur pigg som helst men vill inte äta & dricka, får ta o tvinga i henne lite gröt i kväll. Nu ska maskin nr 3 hängas... Tjing tjing!

Kommentarer

Vi mår bra än så länge, så jag hoppas att vi klarar oss :)

Kram kram
♥ Siv ♥ sa…
God bedring, håper denne natten blir bedre...
Kämpa på hon är tyvärr för liten för vitpeppar.
Hujedamej vad jag längtar efter er alla.
Kram mamma