Dagen efter...

Är otroligt trött efter gårdagens tjejfest.
Var länge sen jag var hemma 03.10, sen man
blev mamma så har det snarare blivit
22.00 när man kommit i säng. Men inte
igår, då var det fest!
Blev bjudna på jätte god mat, gott vin
och massor av goda skratt. Har
träningsvärk i käken det säger väl allt :)
Lyckades tillslut hitta något att ha på mig i garderoben. Tänk att det alltid är samma visa! Goa tjejer, mätta och nöjda efter den goda maten. Värdinnan visar upp sin mans FINA tavla han fick i 30-års present. Svägerskan Camilla gillade den skarpt, en blivande julklapp? Ingen fest utan att nåt går sönder... Detta var mitt fel, är så ledsen Anders ;) Det börjades skaka rumpa in på småtimmarna... Bordet invigdes utav värdinnan :) Vad som hände efter det här vet bara vi som stannade kvar till 03.00.... Men kan säga att vi hade galet roligt- TUSEN TACK MADDE!!!

Kommentarer

Madde sa…
Tack själv för en superkväll! Nu har jag ju bildbevis för att jag dansat på bordet :) Men jag ser ju grymt tjock ut på den bilden..:(, men det är väl bara att inse att man ser ut så.

Kram kram
Madde sa…
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Madde sa…
Tack själv för en superkväll! Nu har jag ju bildbevis för att jag dansat på bordet :) Men jag ser ju grymt tjock ut på den bilden..:(, men det är väl bara att inse att man ser ut så.

Kram kram
Petra sa…
Super fin topp/ar (?) vännen!! Var hittade du den/dom?
Ser ut som ni hade super kul -Underbart!!
Det blir tight för mig att komma i slutet av nov, mycket jobb o snart hemmåkning ändå för jul : )

Hoppas att vi kan ses nått runt jul isället!
Puss <3