Fredag...

Äntligen fredag och snart helg! Har i två dagar röjt här hemma, nu börjar jag bli nöjd. Flyttar saker från ena hörnet till det andra, ändrar och trixar - gud så man håller på! Jag kanske fått min "boa" period nu så här ett år efter förlossningen, kunde ju inte röra mig innan :( Nu är jag NÄSTAN nöjd med vardagrummet, ska bara upp med sjuttioelva tavlor på grodan (har ju tagit ett och annat kort)! I morgon kommer familjen Norell på middag och vi har inte riktigt kommit på vad vi ska bjuda på, vill leka lite i köket så ska nog ta fram någon rolig kokbok. Någon som har nåt gott förslag? Ha en jätte skön kväll, själv ska vi hämta mat från Kungsbacken då den restaurangen är såld from måndag :( Till det blir det filmen Avatar, mannen har inte sett den än. Puss & kram Ps: Grodan har fått två nya tänder i veckan, de övre kindtänderna tittar nu fram!

Kommentarer

Sofia ♥ sa…
Ha en bra helg!
Kram kram
Då måste det väl bli lugnt på tandfronten när vi kommer ner, eller hur???
Kram mamma
Petra sa…
Hon e snart en färdig liten piraya tjejjen : )