Lite mera shopping...

Man ska aldrig låta en kvinna åka själv på Ikea har min man lärt sig idag ;) Jag har fått nåt slags ikeaförbud för resten av året sitter han och mummlar brevid mig just nu... Ha ha ha försök hålla en kvinna borta från Ikea!!! Som ni förstår tog jag mig en tur till Barkarby för att köpa min gröna matta. Kom hem men en hel del annat oxå. Grodan fick sin 1års present (lite i efterkott), detta underbara minikök med kastruller och slevar. Blev och ett stort antal ljus i murriga höstfärger,det är ju bara ett måste att ha ljus tända i dessa hösttider :) Men som vanligt är det ju alltid nåt som ska vara slut eller saknas! När jag slitit i timme med att skruva så återstod bara att lägga dit plattan, diskhon och sätta kranen. Plattan och hon gick bra men vart FAN var kranen??? Suck, man blir så less! Ska ringa till dom i morgon, de får skicka vattenkranen. Orkar inte åka till västerås för en kran, blir ju så mycket mer då ;) Tack och hej leverpatej!

Kommentarer

Madde sa…
Det tror jag grodan gillar skarpt. Och tänk att man alltid kommer ut med någonting därifrån. :)
Sofia ♥ sa…
IKEA måste ha det bästa konceptet ever!
Lyllos du som fick köpa köket.

Kram Kram
Therese sa…
Jättefint kök, det kommer lagas mycket mat där kan jag tro.
Kram