Lite nytt om grodan...

Måste uppdatera mormor med lite info om hennes älskling :) Som alltid när du varit här så kommer det nya tänder, denna gång är det kindtänderna AJ AJ AJ. Så just nu är det bara gråt och tandagnissla hela nätterna långa. Igår kom oxå febern... Men den är nästan borta idag. Annars så roar sig grodan med att gå huset runt med gåvagnen, hon blir skit förbannad när hon kör in i en vägg och inte kan vända. Hon har verkligen fått mitt temprament, tusan oxå! Så vi har det fin fint här nere, hoppas ni har det toppen i lappriket. Kram kram till min mamma som är allt för långt borta för en riktig kram!!!

Kommentarer

Johanna sa…
Min pappa säger att mina barn inte kan ha ärvt mitt temprament för att jag har det kvar!
Petra sa…
Vilken fin ny bild på Grodan!!! <3
Tur att jag inte kommer varje månad då, för då skulle hon typ ha fått alla tänder nu.
Vi ses i oktober igen.....