Fredag...

Länge sen jag fick tid över att blogga. Lilla grodan har varit på ett jävla (ursäkta) humör i en veacka nu. Vill inte sova, vill inte leka, vill inte äta utan vill bara bli buren eller sitta i knä! Hade varit lättare om mannen varit hemma för att underlätta men icke sa nicke. Han har/är på mässa i stockholm denna vecka -lovley! Men idag får jag en timmes egen tid då snälla M tar sig an lilla gnällfia så jag får träna :) Annars så är livet bra, tiden går allt för fort bara. Hinner inte med allt jag vill hinna med. Har oxå börjat få jobbångest trots att det är över 3månader kvar... Hualigen för att jobba igen! Idag har jag iaf hunnit stortstädat, tvättat 3 maskiner, lagat mat och åkt till Hälla för att shoppa nåt snuggt tills i morgon. Blev dock bara en massa till grodan - som vanligt! Man är ju helt hopplös... Nu ska jag åka till ica och köpa lite grejer till morgondagens fördrink, sen är det träning och sängen. Kramis

Kommentarer

Petra sa…
Måste säga att det låter som du hinner med sjuuukt mycket!! Tycker du e super dutig, o tänk på det du oxå!! så blir det sakta en uppåt spiral ; )

Hoppas att det blir bättre med grodan snart!! typiskt att det ska vara när Mange e i sthlm... :(

Ha det super super hos madde!!!

Pusss <3