Prickig...

Efter febern kom idag prickarna... Behöver nog inte vara kärnfysiker för att fatta att grodan haft/har 3-dagars febern. Kan nu utesluta alla de tusen gissningar jag haft under de sensate dagarna, och kan nu bocka av en av alla miljarders barnsjukdommar :) Annars så har denna VALDAG fösvunnit i ett nafs. Började med att rösta (hoppas alla gjort det samma), sen vidare till ikea. Där skulle vi köpa en matta till vårat kala vita vardagsrum, men kom därifrån utan matta och 1000kr fattigare på... Ja just det, på vadå??? Ikea kan verkligen suga ur pengar ur folk, i like! Måste nu kolla om mattan finns i U-sala eller Barkarby, orkar inte vänta 1månad på den. Väl hemma blev det klippning av mina fula gula buskar, lövkrattning(fattar varför alla på gatan hatar vårat träd) och ogräsrensning. Jätte skönt att få vara ute i friska luften med en lugn groda i vagnen, händer inte allt för ofta nu för tiden. Inne blev det tokröj och tvättrace, vart kommer all tvätt ifrån??? Känns som jag tvättar åt hela LG! Grodan nattade vi kl 19, och mannen och jag dog i soffan. Ska snart ta mig till badkaret men först lite valvaka. Må bäste man eller kvinna vinna! Puss

Kommentarer

Madde sa…
Vad ni har varit duktiga. Själva har vi legat i soffan, jag har sovit 2 ggr, röstat och handlat lite. Nu är det badkaret som gäller för mig sen sängen.

kramis