Dag 3...

Trodde att dag 3 skulle gå hur lätt som helst på dagis, men helt fel. Så fort jag har rest mig från golvet har grodan skrikit hysteriskt, så mycket för lätt inskolning. Känns som om vi tog tio steg bakåt ist för frammåt och min fråga är hur ska det gå i morgon??? Kommer nog gå bättre utan mig och 100 andra föräldrar på plats. eller... Klockan är 19.40 och jag ska nu gå och lägga mig för jag är helt slut. Inte för att jag varit en dag på dagis utan att jag hade en tuff dag igår. Först inskolning 7.00-16.30 sen jobb 17.00-01.20 kom i säng runt 02 så när klockan ringde i morse kl 06 ville jag inte alls kliva upp. Men det var bara på med spacklet och iväg till dagis. Dagen har varit låååång så nu kallar sängen :) Håll en tumme för att grodan inte bryter ihop i morgon och att hon slipper feber. 3 barn är redan sjuka :( Natti natt alla kära!

Kommentarer

Anonymous sa…
Det kommer att gå bättre när du inte är där. Jag har ju iof en yngre tjej men hon lämnar inte gärna mig. I morgon har jag fått läkartid till Lovisa och vi ska lämna Hanna själv en stund, men jag har förhoppning om att det ska gå bra även om det blir tårar när jag går.
Hoppas ni slipper febern. På vårt dagis går det öroninflamation :-(

Kram Kram
Har ni inskolning 7-16.30? Låter underligt för mig! Här har man inskolning i 2 veckor, ett par timmar åt gången varje dag, sedan lämnar man ett par timmar, en dag sover de där, osv....