Trött. trött. tröttast...

Det här med dagis tar knäcken på mig och grodan. Hon är helt uppskruvad och vill inte sova för fem öre, varken på dagen eller natten! Vore väl en sak om man fick såsa omkring hemma dagen efter men nu jobbar jag. I morse sved det så i mina ögon att dagisfröken gav mig en stor karm och lovade att det snart kommer vända. Hoppas hopps hoppas det blir i natt, då grodan somnade kl 19 efter en timmes nattning. Hon och jag har väl sovit ca 4 - 5 timmar per natt i över en vecka nu och jag har gått från grinig till gråtig, så illa är det! Hon som sov så illa innan hur kunde det bli så här? Dagis tröttar ut heter det väl? Men men det vänder väl snart, annars bryter jag ihop! Men det känns ändå skönt att veta att mna inte är ensam, ringde M i morse för att hålla mig vaken på väg till jobbet. Hon var lika trött som jag, så vi fick peppa varandra att orka med denna gråa tisdag. Håller tummarna att vi får sova lite bättre i natt, bäst att lägga mig nu. natti natt

Kommentarer

Madde sa…
Håller tummarna vännen! För oss båda. Kram kram
Johanna sa…
Hej.
Vår lilla T hade oxå svårt att komma till ro och sova när han började på dagis.
Första veckorna på dagis tar de små in så många intryck så att de kan ha svårt att sova. Det "snurrar" hela tiden för de små. Det kommer att bli bättre när ni kommit in i rutinerna ordentligt. Håll ut!
Styrkekramar till dig.