Onsdag...

Blev bara 3 timmars sömn i natt, när det äntligen funkerade med dagis och drömmar så kommer dessa förbaskade tänder och spökar. Jag blir såååå less på detta med att aldrig få sova. Men det ordnar sig så fort tandskrället kommit fram, ända tills nästa och nästa ska ska fram... Suck! Nåväl, tog mig i kragen och gick min morgonprommis med Norellskan och Helena trots tröttheten. Blev jätte mycket piggare så fort jag kom ut i det soliga men kalla vädret. Tänk vad frisk luft kan göra för en :) Efter prommisen åkte jag direkt ner på byn för börja avverka min "to do" lista. Hittade hälften så det firade jag med en kvarts solning. Tror ni det var skönt eller? Tror jag ska ta mig en solning till i helgen så man ser ut som folk igen. Det gör lite skillnad med lite färg i ansiktet ist för min nuvarande blåvita nyans... Nu ska jag hoppa i säng och vila en timme innan det bär av till jobbet. Ha en fin solig onsdag alla kära!

Kommentarer