Ingen lycka...

Har letat och frågat överallt på byn efter den där j***a snuttisen utan att hitta den. "Det som inte är stulet kommer alltid igen" brukar min mormor alltid säga. Hoppas det stämmer i detta fall. Efter letandet blev det en tur till jobbet på 11 fika. Kändes jätte kul att få träffa alla igen så morgondagen kommer gå fin fint. Jobbar bara 2 dagar denna vecka men kör hårt nästa vecka med 6dagar, ska nog gå bra bara kroppen håller... Är lite orolig för bäckenet men jag måste ju testa för att se hur det går. Håller en tumme! Nu ska jag kasta i mig lite soppa sen ska jag knalla upp på berget för en skön fika stund! Kram

Kommentarer

Anonymous sa…
Kul att du knalla upp för berget så att vi fick träffas. Hoppas du hittar snutten. Stort lycka till i morgon och resten av veckan!!!
Vi ses väl snart igen ;-)
Kram Kram