Tisdag...

Efter 2 veckor tillbaks på jobbet känns det som om jag aldrig varit borta. Lika mycket gäster vilket innebär lika lite personal vilket innebär LIKA MYCKET SLIT!!! Är för gammal för det här och måste nog börja söka jobb illa kvickt innan jag blir för less. Men nåt roligt i mörkret är att jag idag fick besked om att jag måste plocka ut lite semester i år. Jag har nämligen över 10veckors semester sparade, har liksom aldrig behövt ta ut semster då jag oftast ligger på 200 övertidstimmar när vi kommer fram till midsommar. Så jag har bara plockat ut dom timmarna och sparat semestern, men nu ska jag försöka ta ut lite under detta år. Men jag kommer väl inte använda mig av årets semesterdagar i år heller om jag känner mig själv rätt :) Och som ni förstår så kommer jag typ aldrig byta jobb heller då jag trivs så sjukt bra. Synd bara att lönen och arbetstiderna är galet dåliga! Men men man vet aldrig när något nytt dyker upp ;) Något annat kul är att på torsdag kommer min mamma :) ÄNTLIGEN!!! Nu är det handboll, HEJA SVERIGE, HEJA SVERIGE!!!

Kommentarer

Madde sa…
Då vet du nog vad jag tycker att du ska göra av 2 veckors semester ;)
Hon kan inte neka om du ansöker redan nu ;)

Pöss och kram
ulrica sa…
Om ni behöver hjälp på jobbet, så får du mer än gärna höra av dig :). Denise är arbetslös och hoppar gärna in var som helst!

Kram Kram