Liten blir stor...

Efter en hemsk natt (natten till lördagen) åkte jag och mannen blixtsnabbt till Ikea igår. Grodan fick stå ute hos grannen och sova. Vi var tilllbaks innan hon hade vaknat. karl min kan köra bil han! Väl hemma monterade vi ihop sängen och satte upp hyllor o grodans rum. Nu känns det som ett barnrum, tog oss bara 18månader att få till det men vad gör väl det? Så natten till dag har grodan sovit i sin stora säng. Gick super bra med nattningen och fram till 00.30. Sen vart det magont, eller tandvärk :( Så det blev premiär för mig me i den nya sängen! Hoppas på bättre lycka inatt för i morgon är sista dagen i frihet och då vill jag vara pigg! Annrs så har dagen gått i röjningen tecken. Mannen och jag har fått hur mycket som helst gjort idag. Allt som vi skjutit framför oss kan nu strykas och nya roliga punkter har skrivits upp på "to do" listan. Men vi har fått stort problem här hemma. Grodans rosa snuttis dinglistrasa är puts väck. vilket innebär GRÅT GRÅT GRÅT!!!! Hoppas den kommer fram snart och tur att vi har en till. Nu väntar sängen, tjingeling!

Kommentarer

Anonymous sa…
Såg jättefint ut på bilden. Måste komma förbi och kika :)
Hoppas att natten blev bättre och att du inte jobbar ihjäl dig nu.

Kram kram M