Morgonstund....























...har guld i mun eller var det blodsmak? Tvingade upp mig kl 6.00 för att gå morgonprommis. Hade varit helt okej om jag sovit mer än 3.5 timmar men icke sa nicke. Men så här efteråt är det sååå skönt att sitta motionerad och nyduschad i soffan med en kopp te. Det är bara för jäkla tungt att komma ur sängen, men jag vet ju att efteråt är man som en ny människa och att det är värt det! Så nu kan mnin och sjuklingens dag börja. Hennes penicillin har gjort underverk så nu är hon piggare men idag är hennes ena öga lite svullet och
kladdigt. Kan det vara början på ögoninflammation? Vet inte hur sånt ser ut så jag får väl googla lite :) Vi blir hemma resten av veckan så vi är säkra på att hon frisk på måndag och inte smittar ner halva dagiset. Sjuka bara ska vara hemma så inte alla baciller går runt runt. Nu ska vi titta på Pingu och mysa lite, ha en kalas
fin dag! Kram Å.

Kommentarer

Anonymous sa…
Jättefina bilder vännen och ge sjuklingen en stor kram!

Puss och Kram Frugan
Petra sa…
Oj vad duktig du är vännen :) !!!!
Jag har oxå börjat röra på mig lite... Gjort ett schema med olika saker som ska göras varje dag om o gå upp, mat, motion osv... Så får vi se om det hjälper nått!! :)

Vilka fina morgonbilder!!!!
Krya på Grodan o puss på er!