Belöningen...

Blev ytterligare en vabdag för mig idag då grodans ögon kladdade igår igen :( En dag hemma innebär inte vila utan städa. Till motsatsen av många andra därute så älskar jag det och njuter av att få rent och fint. Blivande framtidsyrke kanske?! Idag stod badrummet överst på listan, så nu finns inte en kalkfläck så långt ögat kan nå. Badkaret är skurat och vaxat (ni läste helt rätt, båtvax för att vara exakt) och alla skåpen är skinande rena. Vad får jag då ut av allt detta gnidande, jo en helt underbar stund i ett kliniskt rent badrum. Det mina vänner är socker för min själ. Simma lugnt, det gör jag!





Tillägg: Måste bara bjussa på hur sjuk i huvudet jag är när det kommer till nystädade badrum. Jag torkar både kakel och badkar efter avslutat bad! Helt sjukt men sant. Jag behöver hjälp eller skaffa mig en hobby inser jag när jag läser detta...

Kommentarer

anise sa…
Härligt att njuta av ett bad när det är skinande blankt och rent..du kan få komma hit och putsa mitt kakel oxå..hihihi..kram
Anonymous sa…
Vännen du är varmt välkommen lite längre ner på gatan i helgen och hjälpa mig att städa ur all byggdamm om du känner för att städa mera ;)

Puss och Kram
Therese sa…
Nej du är inte riktigt klok vännen, men vi tycker om dig ändå :)
Puss