Torsdag...

Jobbar veckans sista pass idag sen är det helg! I morgon bär det av till Stockholm med mannen och Norells för att äta gott och se The Ark´s sista konsert på Grönan. Grodan får vara hos farmfor och farfar och vi bor kvar på Clarion Sign. Ska bli så himla nice att bara få strosa omkring i stockholm utan en massa måsten och stress. Kommer bli en dag/kväll full av babbel & bubbel, helt enkelt en perfekt vuxentidsdag! För är det nåt jag och mannen saknar just nu så är det vuxentid med varandra, har jobbat om varandra sen i augusti nu så detta behöver vi. Vi har iof bara 18dagar kvar till vår semester ihop men detta är ett bonusdygn. Man måste ta sig tid och råd att rå om varandra lite då och då eller hur?! Hur gör ni andra därute?  Nej nu ska jag sätta fart och packa innan jag drar på jobb. Men frågan är vad tusan har man på sig? Vi ska äta på en fancy pancy restaurang först (som de andra inte vet om än) sen blir det utekonsert för att kanske avsluta på nått skönt ställe. Så vad tar man på sig? Helst skulle jag vilja ha skoteroverall då jag är en frysloppa och inte vill frysa, men det funkar nog inte med mina partyskor... Får hitta på nån bra kombination av varmt och party! Puss på er och ha en skön torsdag!

Kommentarer

Anonymous sa…
Ha det så jätteroligt och mysigt vännen. Ni är värda det här alla
4:a.
Och det spelar ingen roll vad du kommer ha på dig, du är supersnygg jämt iaf :)

Kram kram Frugan