26 dagar kvar...

Idag kom beviset på att det inte är långt kvar tills vi åker till solen!


Det blev nyss en kopp te i soffan med denna lilla katalog. Tänk att bara ordet taxfree får mina shoppingendorfiner att spritta i hela kroppen. Galet men sant! Hoppas det finns fler så jag slipper känna mig ensam ;) Nej om jag skulle hoppa i duschen, har inte hunnit göra det sen jag sprang femman i gånsta tidigare i kväll. Grodan fick vara på Wallstreet en stund så mammsen fick ut och bränna lite fett. Vilket behövdes för att rensa hjärnan lite. Söta drömmar på er, själv ska jag drömma om min karl som är i Finland sen igår. Vill att det ska bli lördag nuuuu!!!

Kommentarer

ulrica sa…
Härligt :).. vi åker om 15 dagar till Spanien.. längtar också som en galning!!

Hoppas ni får en toppenmysig resa!!
Kram
Norellskan sa…
Åhh vad jag längtar :-). Kollar i katalogen varje dag och vill ha massor. Puss Puss