Förbannad...


När jag hämtade grodan på dagis 16.40 så är hon ledsen och blå om läpparna. Orsak - hon var helt genomblöt ända in på skinnet. Hällde ur ca 1cm vatten ur varje gummistövel och fick klä av henne allt innan vi kunde åka hem 35 minuter senare! Frågan är hur länge hon fått varit ute och lekt genomblöt? Troligen sen kl 15 då de gick ut efter mellis, stackars lilla grodan. Jag förstår att fröknarna inte kan vara med överallt men det minsta jag kräver är att de kollar till de små lite då och då. För ingen vill vara kall och dyngsur, varken liten eller stor! Nu hoppas jag verkligen att hon inte blir förkyld lagom tills vi ska åka, och det talade jag om för fröknarna innan jag lämnade dagis sur som en citron!!!

Kommentarer

Lina sa…
fyyy.
förstår att mammahjärtat blev arg & suuuur.Lillpluttan

/häxan surtant.
Usch då så slarvigt av dom. Så får man bara inte göra.
Kram mamma
anise sa…
Med all rätt att vara förbannad tycker jag... Hur svårt kan det vara att se att grodan va blöt ända in på skinnet...Var kanske fler barn som oxå blivit genomblöta..Hallå..det REGNAR UTE!!!!Kram från moster din
Therese sa…
Jag har ju också jobbat på dagis och i skolan och visst är det svårt att hålla 100 koll hela tiden, men det där är inte acceptabelt.
Så blöt blir man inte utan att någon märker det.
Hoppas hoppas hon inte blir sjuk nu.
kram
Anonymous sa…
Tycker du ska kräva byte av avdelning ;), vet en som fungerar utmärkt och trevliga barn går där oxå ;)

KRAM M