Biler från 111111...

Förfest med AnderzHåkanz,
här tackas  Kimmo och Vjeno!








Super snygga Tessan!











Ombytta och klara för kvällens middag och partaj. Vi hade det sååå sjukt roligt!



Nattmacka kl 05.00,
05.30 sov vi gott!
Kl. 10.16 Grannen (chefen) kommer in med champagnen :) Efter 3 timmars sömn satt det rätt bra med lite bubbel, vi hade dött annars!!!







Så här pigg såg Tessan ut dagen efter, oförskämt pigg ut för att ha sovit tre timmar. En flaska bubbel och några glas Amarone hann vi me innan lunchen :) Det smaka hur bra som helst!

Skål och tack grabbar för en himla rolig kryssning!
Så här sliten såg jag ut, man väl inte allt för kaxig när jag kom hem igår vill jag lova! Är som en ny människa idag, undra varför?! Kram Tessan för ett super duper roligt dygn!!! 

Kommentarer

Therese sa…
Du är bäst vännen, det här var vi sååå värda och det var länge sen jag hade så roligt!!!
Pussar i massor <3 <3 <3
Petra sa…
Damn girl vad hotta ni var på kvällen där! Skitsnygga!! Hoppas ni haft superkul : )
Jag o systrarna ska försöka oss ut ikväll, verkar om det e klingenberg som gäller ingen ;) -så det blir en klassiker!
Puss
Sofia sa…
Vilka snygga tjejer!!!
Kram på er:-)