Det är de små tingen som räknas...

Är det inte så man brukar säga?! Idag kom min karl hem med blommor och en bunt (10st för att vara exakt) härliga tjejmagasin. Blev så himla glad, tack älskling!!! Han tyckte eftersom han ska vara borta tre dagar nu så behövde jag lite blommor och nåt att läsa, sötnöt! I bunten fanns tre mattidningar så dom har jag slukat ikväll och fått ett stort bakbegär. Blir till att testa nått nytt i morgon när det vankas tjejmys med T & T. De brukar inte vara helt omöjliga på efterrätt, inte jag heller för delen ;)
Nattningen av grodan gick lika bra som igår så nu inväntar jag bakslag på lördag då hon sover borta morgon, men det tar jag då. Nu natti natt!

Kommentarer

Therese sa…
Bra där Magnus :-)
Nej du, efterrätt behöver du aldrig truga på oss, det slinker gärna ner.
Ses ikväll. Kram
Petra sa…
Underbart!!! Det är så det ska vara!! Jag vill oxå ha en sånn ; )
Puss