Torsdag...

Har äntligen fått upp gardiner i köket. Det tog bara tre år att klura ut vad jag ville ha för några, inget hastverk här heller! Blev mörkare men mysigare i köket och med alla mina tända ljus känns det inte så mörkt.
Har packat klart väskan inför kryssningen i morgon så nu ligger jag i sängen. Ska försöka mota Olle i grind genom massor av sömn. Har en fin fin migrän som jag inte vill vakna med i morgon. Känner mig inte allt för laddad just nu men vet att det vänder efter nåt glas bubbel i morgon :) Natti natt
Ps: ETT JÄTTE GRATTIS MAMMA TILL NYA JOBBET!!!

Kommentarer

Åhhhh så fint det blev. Riktig mysfaktor. Tackar för gratulationerna, det ska bli så spännande.
Kram kram
Petra sa…
Nice : )
Vad e det ni ska göra för mysigt? är det en tjej kryssning med alla eller? Blir så nyfiken :)
Puss