Öroninflammation...


Efter 45 min på akuten igår fick vi vackert åka hem igen. För nu för tiden får man inget penicillin åt öroninflammation, bara att låta värka ut fick vi till svars. Ja mycket lättare sagt än gjort, hon grät tills 04.45 i morse då hon däckade av trötthet eller överdosering av panodil ;) Så det fick bli vab för mig idag och med en hel del puzzel så löste vi morgondagen så i morgon blir det jobb. Känns förjäkligt att vabba de sista arbetsdagarna på Haga. Dom vill jag verkligen inte missa! Börjar känna en viss ledsamhet över att lämna vackra Haga och börjar bli lite nervös inför nya jobbet på Fagerudd. En känslomässig berg- och dal bana kan jag lova!!! Kram Å.

Kommentarer

Anonymous sa…
Det kommer bli såå bra vännen och du kommer göra ett kanonjobb, men jag förstår ångesten.
Superfin bild på vackra Meja!

Puss och kram Frugan