Fredagsmys...

Igår skulle jag ha haft bästa Tess och Tess på middag men tyvär fick Wile migrän och blev sängliggandes :( Men T.K tog sig till mig ändå och vi hade en riktigt myskväll med massor av bubbel och babbel. Jag hade satt ihop ett bildspel på 600 bilder (sen digitalkameran uppfanns) från alla våra år som vänner. Vi skrattade så vi grät stundtals, hur tusan har man sett ut egentligen???
Jag kan inte säga det nog många gånger, är så evigt tacksam för de underbara vänner jag har i mitt liv. NI är helt fantastiska allihopa!!! Vad gjorde jag utan er?
När klockan passerat 01 började vi känna oss näjda och T.K cyklade hem och jag dog direkt i sängen. Man är inte lika kaxig nu som innan barn kan jag lova. Då hade vi suttit uppe tills vi stupa och inte brytt oss om morgondagen, men det var förr det. Nu börjar man dricka vatten efter tolv (det händer tyvär allt för sällan) och få ångest om man inte kommer i säng före 01... Man börjar helt enkelt bli gammal ;) Lördagen har innebuit en massa fix och trix och nu ska jag få hämta hem min älskade groda. Saknar henne massor! Ha en jätte fin lördag alla nära och kära, kram Å.






Kommentarer

Petra sa…
Underbart!!! : )
Therese sa…
Tusen tack igen vännen för en underbar fredag, gissa om jag nu längtar till den här fredagen!!!*
PUSS